Ποιος είπε ότι τα μακαρόνια είναι απαγορευμένα σε ενα ισορροπημένο διαιτολόγιο;

Ποιος είπε ότι τα μακαρόνια είναι απαγορευμένα σε ενα ισορροπημένο διαιτολόγιο;

Επιλέξτε μακαρόνια ολικής πλούσια σε φυτικές ίνες και σύνθετους υδατάνθρακες που θα σε κρατήσουν χορτάτο για αρκετές ώρες. Πρόσθεσε μια μερίδα πρωτεΐνης όπως τόνο, κοτόπουλο ή τυρί και μια σαλάτα της επιλογής σου! Έτσι θα έχεις φτιάξει μια τέλεια τριάδα!

Θες να φας κάτι χορταστικό, ελαφρύ και γρήγορο;

Τονομακαρονάδα

Σας προτείνουμε μια εύκολη και γρήγορη μακαρονάδα με απλα υλικά που ο καθένας έχει στο σπίτι του, πολύ χορταστική λόγω της αυξημένης περιεκτικότητάς της σε πρωτεΐνη αλλα και σε φυτικές ίνες.

Τονομακαρονάδα

Ιδανικά συνοδέψτε την μακαρονάδα με μια απλή σαλάτα της επιλογής σας.

Tip!

Απόστολος Γκαντουλούδης

Ολοκλήρωσα τις σπουδές μου στο τμήμα Διατροφής και Διαιτολογίας στην Κρήτη. Έπειτα πραγματοποίησα την πρακτική μου άσκηση στο νοσοκομείο Ασκληπιείο της Βούλας, όπου εκπαιδεύτηκα και σε περιστατικά παθολογικών καταστάσεων (σακχαρώδη διαβήτη, νεφρική ανεπάρκεια, δυσλιπιδαιμία, υπέρταση κ.α.)